کاربرد لوله های 5 لایه در سیستم گرمایش از کف


سیستم های گرمایش از کف برای توزیع بهتر و یکنواخت تر حرارت در واحد های ساختمانی امروزه رشد چشمگیری دارند در این مقاله شما را با مزایا و کاربرد های این سیستم آشنا می کنیم.

سیستم گرمایش از کف چگونه عمل می کند؟

گرمایش از کف، سیستم گرمایشی نوینی است که در بسیاری از کشورهای جهان اول به علت صرفه جویی در سوخت، انجام می شود چرا که هزینه سوخت در این کشورها بسیار بالا است. از طرفی با کمک این سیستم، گرمای مناسب و یکسانی در محیط خانه ایجاد شود. در سیستم گرمایش از کف، از لوله های پنج لایه استفاده می شود و گرمای ایجاد شده توسط آن، تا دو متر از ارتفاع زمین را پوشش می دهد.

چرا سیستم گرمایش از کف را انتخاب کنیم؟

سیستم گرمایش از کف، یکی از مطمئن ترین و بی خطرترین روش های گرمایشی است. با کمک سیستم گرمایش از کف، گرما به آرامی از کف خانه به سمت بالا می رود.

حرارت و دما در همه جای محیط به یک اندازه پخش می شود.

استفاده از لوله های 5 لایه باعث شده تا در این سیستم، ضخامت پوشش کف تا حد قابل توجهی کاهش یابد. با لوله های 5 لایه در سیستم گرمایش از کف، سقف های بلندتر و سازه های مستحکم تری داریم.

با کمک سیستم گرمایش از کف، رادیاتور، بخاری و شومینه و دیگر وسایل گرمایشی از خانه حذف می شوند و فضای خانه برای انجام انواع دکوراسیون ها، آماده است. در این سیستم نیازی به پوشاندن همه بخش های خانه با فرش نیست.

از آن جایی که در سیستم گرمایش از کف، لوله های آب گرم از زیر سازه رد می شوند، گرمای موجود در کف خانه، برای سالمندان و افرادی که زمینه پا درد دارند بسیار مناسب است.

صرفه جویی در مصرف سوخت تا 25 درصد با کمک این نوع سیستم گرمایشی، انجام می شود.

بهترین لوله برای سیستم گرمایش از کف

لوله های 5 لایه نسل جدیدی از لوله های آب ساختمانی هستند که تا حداکثر دمای 90 درجه سانتیگراد را می توانند تحمل کنند. لوله های 5 لایه با تحمل فشار 10 بار، امروزه نه تنها در سیستم لوله کشی آب ساختمان ها کاربرد دارند، بلکه در لوله کشی های کف ساختمانی به منظور گرمایش از کف نیز، استفاده می شود و تا کنون بهترین لوله برای سیستم گرمایش از کف شناخته شده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *