پانزده سال به کیفیت گذشت!

درباره شرکت آرم پلاستیک یزد

شرکت آرم پلاستیک نگار یزد با برند تجاری آرم پایپ از سال 1385 تاکنون در زمینه تولید و پخش لوله و اتصالات پنج لایه مطابق با استاندارد های جهانی فعالیت دارد. این مجموعه با بهره‌گیری از باکیفیت ترین مواد اولیه، کارشناسان مجرب و آزمایشگاه تخصصی کنترل کیفیت خود قادر به رقابت با دیگر محصولات داخلی و خارجی می‌باشد.

چرا باید به آرم پایپ اعتماد کنید؟

ما همواره به دنبال تولید باکیفیت ترین محصولات هستیم و سابقه شرکت ما و همکاری با سازمان های داخلی و خارجی گواه این موضوع است. از طرفی تمام مواد اولیه ما پیش از مصرف و پس از تولید، به طور کامل در آزمایشگاه این شرکت مورد بررسی قرار گرفته و با رعایت استاندارد های داخلی و بین المللی و الزامات آن به دست مصرف کننده نهایی می‌رسند.

گروه محصولات آرم پایپ

لوله پنج لایه چیست و چه کاربردی دارد؟

لوله های چند لایه نوع جدیدی از لوله ها در صنعت پلیمر محسوب می شوند. ساختار این لوله ها همانطور که در شکل مشاهده می‌کنید از چندین لایه تشکیل شده است که هر کدام از این لایه ها برای رفع مشکلاتی در نمونه های قدیمی ایجاد گردیده و همین امر کارایی و کیفیت این لوله ها را نسبت به انواع قدیمی افزایش داده است.

چندین لایه جهت محافظت چندگانه

قابل اعتماد و بهداشتی

استفاده برای آب گرم و سرد

کیفیت و استحکام بالا

مرکز دانش آرم پایپ

مرکز دانش آرم پایپ به شما کمک می‌کند هر آنچه درباره لوله و اتصالات پنج لایه نیاز دارید را بدانید. همچنین اخبار و اطلاعیه ها و کاتالوگ های شرکت جهت دسترسی آسان شما در این بخش قرار گرفته‌اند.

در وبلاگ ما، به دانسته های خود اضافه نمایید!

وبلاگ آرم پایپ

وبلاگ آرم پایپ

اطلاعات مورد نیاز شما درباره شرکت ما!

دریافت کاتالوگ ها

دریافت کاتالوگ ها

استعلام قیمت از آب خوردن ساده تره!

دریافت لیست قیمت

دریافت لیست قیمت

در باشگاه مشتریان به اشتراک گذاشته شده

هم اکنون می‌توانید عضو باشگاه مشتریان ما شده و تصاویر و نمونه کارهای خود را با سایرین به اشتراک بگذارید!

باشگاه مشتریان: آرم پلاستیک نگار یزد

مختص نمایندگان و خریداران محصولات آرم پایپ

آرم پلاستیک نگار یزد

برخی از برندها و سازمان هایی که به آرم پایپ اعتماد کرده‌اند.

سوالات متداول

به سوالات پرتکرار شما پاسخ داده ایم. ابتدا آنها را بخوانید و در صورتی که سوال شما بین گزینه ها نبود هم اکنون با ما تماس بگیرید.

محصولات شرکت آرم پایپ در چه دسته بندی هایی تولید می‌شوند؟

محصولات این شرکت در دسته بندی های اصلی لوله های پنج لایه، اتصالات پرسی، اتصالات کوپلی، کلکتور و جعبه کلکتور و فوم و تجهیزات نصب، تولید و به بازار عرضه می‌شوند. برای مشاهده کاتالوگ محصولات می‌توانید به برگه مربوط به آن مراجعه کرده یا بر روی لینک کلیک نمایید.

خدمات پس از فروش محصولات آرم پایپ به چه طریق‌ انجام می‌شوند؟

پس از خرید محصولات، ارتباط شما با شرکت آرم پایپ برقرار است و شما می‌توانید با واحد پشتیبانی ما در تماس باشید. کارشناسان آرم پایپ در ساعات کاری روز پاسخگوی شما هستند.

آیا محصولات آرم پایپ ضمانت کیفیت دارند؟

بله. محصولات آرم پایپ دارای گواهینامه های متعدد از جمله گواهینامه فنی هستند. این گواهینامه نشان می‌دهد که الزامات مربوط به عملکرد این محصولات بر اساس نتایج آزمایش های انجام شده، برای کاربرد در شبکه های آب سرد و گرم بهداشتی و انشعابات داخل ساختمان برای سیستم گرمایش و سرمایش ارزیابی و تاییده شده است.

شرکت آرم پلاستیک نگار یزد دارای چه استاندارد‌هایی است؟

این شرکت دارای گواهینامه استاندارد ملی شماره 2-12753 پروانه بهره‌برداری، جواز تاسیس و پروانه بهداشتی ساخت و گواهینامه فنی سازمان تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی می‌باشد. همچنین این شرکت دارای گواهینامه CE اروپا است.

آیا لوله ها و اتصالات آرم پایپ با سیستم های لوله‌کشی استاندارد سازگار است؟

محصولات آرم پایپ از جمله لوله پنج لایه PEX، دارای انواع گواهینامه های فنی بوده و مطابق با استاندارد ملی ایران و ضوابط فنی مورد قبول مرکز راه، مسکن و شهرسازی تولید می‌شوند.

فرم مشاوره

در نگاه آمار

آرم پلاستیک یزد با پانزده سال فعالیت علاوه بر اشتغال‌زایی، تامین کننده تجهیزات تاسیساتی بیش از چهارصد پروژه اجرایی در کشور می‌باشد.

100
محصول
تاسیساتی و ساختمانی
20
پرسنل
کارگر کارشناس
15
سال
دانش و تجربه
400
مشتری
شخصی و سازمانی

گواهی نامه ها

تمام گواهی نامه ها و مجوزهای آرم پلاستیک نگار یزد اینجاست. با خیال آسوده از محصولات آرم پایپ استفاده نمایید.

مشاهده همه